there are three things in life, that shouldn't be broken, heart, promise & friendship

nufnag






Wednesday, February 9, 2011

belek2...

malam sudah....
xde pape pon nak coret nie..sblom tido...belek2 la gambo..ade terpandang 1 gambo nie...zaman skola menengah..mase tu...jamuan perpisahan la konon..kalo x silap..kat taman gelora...hahahha..terimbau kembali zaman skola2 dulu...
bile ingat2 balik...
kham(2 anak), iera(da kawen), wawa(PA), zidane(lost), yana(last jumpe kat guardian) , afif(xbis blajo lg)
nami (nak kawen bln 3 nie), teacher(lupe la name..huhu), susha(balik melaka), niza(lost camtu je)
akuuu(comey cam dulu), ridwan bird(arkitek derr), shah(bisnesman+koyamen), kery(mane tah), che one @ boboi (ghindu la), shikin(ilang), fami(keje kat spital ampang), farez(my hubby..i lebiu), hitler(last jumpe kat balok)
n the last...hadi....otai nih..mane tah..tercampak kat sa alam..
rase nak gelak jer..hapening giler dorang nie...ni la kawan2 1 kelas aku mase skola dulu...mase f4 n f5...rindu lak kat dorang sume...tengok la gelagat masing2..ade yg kontrol ayu..ade yg kontrol macho..
meh cni...aku kenalkan...yg ujong skali belah kiri tu bestfren aku...aku panggil die kham,,dulu x pnh kapel..tp..dalam ramai2 membe..die yg 1st skali kawen..da ade 2 org chye mate da pon..sampai skang kitorang still lg keep in touch..bkn touch n go ek....yg tengah2 free hair tu..teacher kitorang merangkap guru kelas...asik kene buli je ngn dak2 klas aku..cean teacher...korang nampak x aku yg mane...hahah
ce teke..teke laa...hahah..ape???xnampak..huh.
tu la...yang ujong belah kanan tu...bebaju biru n bertudung tue...bukan yg free hair tu ek...yg tu name die riduan..pangil die bird..sbb die suke terbang mase men bola baling...pengawas hampeh..same cam aku..wakakakak...yg sblah baju kuning kat bawah tu..dulu admire kat aku..katenye laa...dulu2 zaman skola dulu la...kitorang kawan...tp skang..da upgrade sket...da jadi my beloved HUBBY..he's my truly love..die ckp..die syg aku mcm 8 taun lepas...owh..sooo touching..
eh..asal lak jiwang aku memalam nih
ish
k... k...betukarrr!!!!! mode biase2...aku ghindu la zaman skola...xya pening2 pale pk nak jadi ape..nak keje ape..bole wat kepala gila2...nakal2..panjat pagar...makan kat kanteen..mehun sup kantin aku sedap..tambah cili kicap..mmg menangis laaaa...petang2 aktbt koko..padahal memain je lebeh..
.makin besar..masalah makin banyak...ptptn x setel lg..keje xlg...dan tibe2....makkkkkk....aku nak kawennnn..uhuk.gatal*
esok pulak...papaiiiiiiii...

No comments:

Post a Comment

ape-ape aje...

love love love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers