there are three things in life, that shouldn't be broken, heart, promise & friendship

nufnag






Thursday, February 10, 2011

...kehilangan......

Kuantan, 10 Februari 2011- seorang macik telah kehilangan telefon bimbit ketika sedang membuat air di kedainya. Telefon yang dikhuatiri syaki hilang itu adalah hadiah hari lahir yang dihadiahkan oleh anak bongsu kesayangan beliau. telefon bimbit itu disyaki telah dicuri oleh 3 eko budak baru pulang dr skolah yang mengoder air teh beng katenye lagi..sekian..berita dari anak mak

ade gaye pembace berite tak..hakhakhak..aku se kecik2 dlu salu berangan nak jadik pembace berite..hehehehe..berangan jela kan..da beso ni jadi lain la plak..hehehe..
pakai tepon beso camni sti x ilang kan
weiii..hp mak aku ilang ler..tu yg senonyer..jenuh da carik...kesnye tadi la...aku kat kedai mak aku kan...pastu tetibe sakit pewot nak memerot. ..ehem..balik umah la jap..pastu g la kedai balik kan...mintak tepon kat mak aku..nak tepon ank sdare aku kat umah die..nak suh g kedai, makan...cari punye cari...xjumpe...ah  sudahhhh...

mak aku suspek ade 3 eko budak baru balik skola tu yg rembat..
tula..letak hp merata lg..seb bek hp cikai je..kalo blackbery..mau aku yg ngamuk...hahahaaha...
xpela..budak skola tu x mampu nak beli hp sndri..bia la die mak..nant mak beli hp baru ek..mak beli iPhone, pastu kite tuka 2 owang ye mak..hikhikhik..betuah punye anak!!!!ngeeee...
esok xupdate la...nak balik kampung...ade kundri perlu d hadiri...kampung kat manerrr...??temerloh...
nant da balik dr temerloh..kte update lg ek..

No comments:

Post a Comment

ape-ape aje...

love love love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers