there are three things in life, that shouldn't be broken, heart, promise & friendship

nufnag






Tuesday, February 15, 2011

go go gooooo

twit twit...tetibe hp bunyik mesej...owh...ade org mesej la...sambil tengok tb,..bukak mesej bertulis
 "yuhuu..jom g genting sabtu ni. nak??". 
hoih...genting????sabtu nie????erm..da lame x g genting..aku pon da mule membayangkan outdoor indoor yg aku xbis jelajah mase g ngn famili last year..yela..kalo g ngn famili..bukan x best..tp..banyak mengambil gambo dr bermain2 d sane...
huerm...bile pk2...syok gak g kali nie...ngn best fren aku zaman kat sabs dulu...hurm...lagipon da lame x jumpe die...sebenarnye, agak canggung jugak la kan...but..its ok...bole had fun...ye tak...

erm..sebenarnye,,aku ni  bebelah bagi gak nak pegi nie...encik hubby xbg pegi..ade ke patot die x caye kat aku yang sangat baik dan mendengar kata nie...ish..xpatot betol encik hubby tue..tp...memandangkan mem besar da bg green lite...jadi..aku mengambil keputusan utk memergikan diri..hehehehehe...

dari dulu lg aku nak g genting...dr zaman blaja dlu lg da...n last year, tercapai gak nak g naik genting, memandangkan time tu ujong taun, musim hujan, jd x banyak pmainan yang bukak..banyak yg ttp..kali ni sti banyak kan tempat main yg bukak...nak g lah....hurm...mesti exiting kan...tp..g b2 jer..ade la kot nant die ajak membe2 lain g...agaknye la...huhuhuhu....

owh genting...kan best kalu encik hubby leh ikot same....kerje la pulek die tue...jauh pulak tue....d negeri paling ramai mek klate comei2...adessss...tertekan sungguh aku..adui

No comments:

Post a Comment

ape-ape aje...

love love love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers