there are three things in life, that shouldn't be broken, heart, promise & friendship

nufnag






Wednesday, February 9, 2011

hantu dan telefon

hantu..mana hantu..ada hantu mana manaaaa....
ingat lagi x lagu tue..alaa..yang cite CEPLOS tueee..ingat kan..
saje..bkn nak crite pasal antu pown..siang2 ari..mane de antu..
aku terbace ade 1 artikel tu...mane ade antu..sume tu jin dan syaitan...jin ngn syaitan tu bkn antu ke??
ntah..aku pon tatau..
ish..mulenye nak uplod gambo antu...xjadi la..baler menimpa kang...huhu
ape kaitan hantu ngn telepon mcm entry kat atas tu..xde kaitan pon..saje nak letak..hantu pakai tepon ke?itu hantu d alam nyata..bole la pakai hp..tp kan...teringat lak aku kat ade satu news yang mengemparkan seluruh rakyat malaysia..alaaa..yg budak kene culik dek antu sampai katenye kene sorok sampai mane tah upe2nye kat umah kawan die kat kl tue...bole caye ke cite2 mistik camtu??ade yg bole caye..ade yg xle caye kot..ikot atas org...
smlm tgk tiramisu..ade 1 ayat nie die ckp
cinta ni macam hantu...ramai org becerita ttgnye tp x ramai org pernak melaluinye..
mode : tetibe cinte la plakkkk..hahaha..pape jelah..merepek xsudah2...saje..nak mengumbirakan hati...sape lg nak gumbirakan hati kite kalo bukan diri sndri kan...

No comments:

Post a Comment

ape-ape aje...

love love love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers