there are three things in life, that shouldn't be broken, heart, promise & friendship

nufnag






Monday, February 21, 2011

hahahaha...

aku nak gelakk la hari nie...td ade la aku dapat komen...anonymes..dats mean itu orang maybe xder belog or maybe xpandai nak create cane kot or maybe pengecut sbb 'dia' tidak mendedahkan dirinye sendiri...ade ke patot..aku yang rilex saje nie die leh kate aku gedix...ahahah..so funny la dat one..maybe dat anonymes tue sum1 dat 1 dump b4...maybe sum1 yg aku xlayan kot...cari aku sampai kat belog....hahaha....or..maybe adakah die sorang pempuan?kaum sejenisku?ekekekeek..owh..maybe...kelaka la kau...xmenggugat aku langsung la...lantak kau lah...ape kes tah..meroyan kot...haha..org klate kate " ikot mu la nate beruk" ahaks...im not being too rude..but sumtime if sum1 being rude to me..so...its owkay kot if we being rude with dat kind of person...eh..agak2 arini die ade bace lg x belog aku...utk yg ngomen kate aku gedix ke ape ke..time kasih...saye suke pujian kamu dengan ucapan what the 'F' word....ahaks!

so..back to normal..exhausted betol la minggu nie..nak menulis pon xde time...kebizian sikit...adesss...sabo jela..(sambil layan lagu kat redio)..1 hari nie balik kg..uruskan hal2 tanah2 yg nak d tukarmilik....hal kuage...layankan jer..giler penat..udahla sebelum tue g travel,smlm blik umah nek bus 10.30 sampai umah da 5 pg, then kol 8 da kne kejut oleh mem besar mau d ajak ke kampung..ikotkan jer...mata pon da rabak giler...nantok!uhuk...

siap2 pegi situ pegi sini, n setel...kol 5 lebih br gerak balik...sampai la umah kol 7 lebih...huhuhuhuhu..sangat penat..nak menulis lagik nie...tapi mata da gile2 berat...so..esok la plak merepek...tido time....zzzzzzzzzzzz...........

p/s..utk anonymes yg ngomen haritu..arini xnak komen lg ke...hahhaha..and...
ade aku kesah?!

No comments:

Post a Comment

ape-ape aje...

love love love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers