there are three things in life, that shouldn't be broken, heart, promise & friendship

nufnag






Sunday, February 13, 2011

...marah...

marah  betol aku arini...mood xbaik la...aku ni jenis hangin,,,sampaikan si dia pon da x tahan da ngn aku...tu time aku angin...kalo time die angin...aku plak yg x tahan...hahaha..adeiii..ntah ler...
tanah, angin, api, air....mane satu korang?
aku????aku ni dalam kategori api...yela..anak ketujuh...sikit2 nak ngamuk..sikit2 nak memberontak....huhuhuh..
muke rilex je..cool

nasib la kan sape yg jadi pasangan aku nant....api kalo ngn angin..ok ker....?kadang2 ok kot?...cube bayangkan...kalo api tengah marak,..pastu angin bertiup....hurm...*sambil memikir*...adushhh..kenapa la aku ni api...kalo air kan senang..aku bole je bt cool..sesejuk air d sungai.....tp..masalahnye..aku ni api...golongan pemarah paling tegar....hahahaha...so...duhai pasangan ku...sabar lah melayan kerenahku yg salu marah2 nie....
muke tatau mrh

2 comments:

  1. kontrol2 jgn tak kontrol..

    ReplyDelete
  2. hahahaha...kekadang xle kontrol bile setan tlg menguasai minda..eceh.

    ReplyDelete

ape-ape aje...

love love love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers